Friday, January 29, 2010

Kerinduan...

Ya Allah, rindunya aku pada anak aku...kerinduan yang xterucap dibibir aku disaat ini..hati aku terlalu pilu,sedih & mcm2 lagi...ingatan aku terhadap rayyan kian terasa..ya allah,kau kuatkan hati aku,kau kuatkanlah semangat aku utk terus lalui hidup ini..kau berikanlah aku pengganti anak ku agar rasa terubat rindu ini..Mungkin org nampak aku di saat ini gembira,tp sebenarnya hanya tuhan yg tau betapa sedihnya aku,betapa rindunya aku pada anak aku..betapa seksanya aku setiap kali teringatkan anak aku,betapa menangisnya aku dlm hati setiap kali org bertanya kan tentang anak aku...tp aku xtunjuk semua tu..aku xnak hubby aku sedih tengok aku sedih,aku tau dia juga sedih & rindukan Rayyan,tp dia pendam..skang pengubat rindu kami hanya Dani..setiap kali aku rindukan Rayyan,hanya Dani pengubat rindu ku..Ya allah,moga kau murahkan rezeki kami utk menimang cahaya mata lagi,moga kau berikan kami zuriat yang sihat,comel,soleh & solehah..kepada mu aku memohon, kepadamu aku berdoa, moga kau makbulkan impian ku..Amin..



No comments:

Post a Comment