Thursday, April 29, 2010

EnJoY at GenTinG + BeSt GiLeR

aloo kawan2,lama gila da aku x meng update blog aku ni kan, maklum ler malas skit..hehehe,anyway nak cerita skit perkembangan aku yg terbaru..

ok aku ada dua citer,citer xbest & citer best, 1st citer xbest dulu ok, citernya pasal aku da benti keje di PADIEMAS, setelah 2 tahun aku bekerja disitu,aku berhenti disebabkan masalah2 yg xdpt nak di elakkan, yg ke 2 plak citer bestnya aku da pun dapat keje baru,alhamdullilah,syukur yg xterhingga sgt2 sebab xsempat aku nak menganggur, da pun dpt keje baru..happy gila,waktu keje yang best, memang aku idam2 kan selama ni,sabtu cuti & gaji yang sgt2 menarik...setakat ni senang sunggu rezeki aku dpt keje,opiz plak 5 minit je dr rumah...hehehe...


ok la,citer seterusnya mood eppy giler sebab baru balik dr genting highlands setelah hampir 2 tahun xgi sana, br la diz year dpt pegi menghiburkan hati yang lara ini..bersama adik kembar aku dan hubby tersayang ku..huhu sgt2 sejuk gila tahap gaban,ditambah plak ujan yg lebat,+ kabus yg tebal,huh susah betul nak main game kt theme park tu..tp so far memang enjoy & eppy giler la, skang ni aku kalau berjalan or bercuti ke mana2 tu kira honeymoon la skali,selagi BERDUA je ni kan leh la honeymoon bnyk2 kali..hehehe...& hopefully lepas ni BERTIGA la plak...doa2 kan la ye kengkawan...
ok la takat ni je citer aku buat kali ni ok...nanti ada citer menarik,aku citer lg..nengok la pic2 kt bawah ni yek..selebihnya di facebook..



p/s : next trip > Fraser Hills + Bandung ( maybe end of diz year)













No comments:

Post a Comment